úterý 20. srpna 2013

3 filmy, které ...

... , jsem už musela vidět!
   Tyhle 3 filmy, jsem měla na seznamu hodně dlouho a konečně jsem se k nim dostala a podívala se na ně. 

1) Atlas mraků (2012)
   Film nás zatáhne do děje 6-ti hodně odlišných příběhů z různých dob od začátku 19. století až po postapokalytickou budoucnost. Je o stejných lidech, kteří se napříč časem potkávají i v jiných životech a jejich životy jsou na sebe navázány. Všichni mají stejné mateřské znamínko ve tvaru komety. 
   Tak tenhle film jsem oddalovala hodně dlouho a zároveň jsem se na něj hrozně těšila. Nikdy nebyl čas sednout si a koukat na tří hodinový film. Zatím jsem ho viděla jen jednou, kdo viděl ví, že je to dost složitý film, ale stojí za to. Takže abych pochytila další souvislosti podívám se na něj tak za týden nebo dva znova. Občas jsem se totiž dost ztrácela, ale nakonec si myslím, že mi hodně věcí a souvislostí později došlo. Na konci v titulcích je ukázáno, kteří herci hráli většinu postav. Přiznám se, že mnoho z nich jsem v některých rolích opravdu nepoznala, protože jejich líčení bylo opravdu skvěle provedeno, maskérky se opravdu předvedly nejlépe jak mohly. Takže za mě vřele doporučuji... :) A mám v plánu si přečíst i knížku. 

2) Alenka v říši divů (2010)
   Alenka spadne do králičí nory a ocitne se ve fantastickém světě, když sledovala oblečeného králíka s hodinkami. Potká vyšinutého kloboučníka (Johnny Depp), kočka Šklíbu, podivnou Bílou královnu (Anne Hathaway) a zlou Srdcovou královnu (Helena Bonham Carter) a mnoho dalších podivných postav.
   Ano za tohle se trochu stydím, že jsem to do minulého týdne neviděla! Tak nějak jsem si říkala, že takový film pro mě není a nejspíš jsem se hodně spletla. Většina filmu byla natočena hlavně pomocí efektů, ale i tak to má svoje kouzlo. Zrežíroval ho Tim Burton, což už je sám o sobě někdo, takže film podle toho vypadá a Johnny Depp už hrál v 7. jeho filmu. Film mě tedy příjemně překvapil, proto ho tedy také doporučuji, pokud jste ho tedy taky ještě někdo neviděl. 

3) Terapie láskou (2012)
   Pat si prošel psychickou krizí a přišel skoro o všechno (dům, ženu, práci). Po tom co nachytal manželku při nevěře, to nezvládl a napadl jejího milence. Kvůli tomu skončil v psychiatrické léčebně na 8 měsíců, poté co ho pustí, jde domů k rodičům. Snaží se znovu postavit na vlastní nohy, pokouší se ovládat svůj vztek a získat zpět svou ženu. U přátel potká Tiffany, která si prochází depresemi po smrti manžela. Nabídne se, že mu pomůže s jeho manželkou, když s ní on bude tancovat na taneční soutěži. Začnou zkoušet na soutěž a postupně se spolu začnou sbližovat a po soutěži si oba řeknou, že se milují.
   Film jsem odkládala, kvůli tomu, že jsem si chtěla první přečíst knížku. Ale protože toho teď mám celkem dost, rozhodla jsem se pro opačné pořadí. Film se mi líbil, jen jsem od něj čekala možná něco víc, ale i přes to jsem spokojená. Přece jen byl film nominovaný na 8 Oskarů a jako jediná vyhrála Jennifer Lawrence. Takže opět doporučuji se na to podívat a samozřejmě mám v plánu knížku... :) 

   Viděl jste někdo všechny 3 filmy, líbili se vám nebo ne?
Jane

3 komentáře:

  1. Atlas mraků mam taky v plánu, dík, že jsi mi to připomněla :-)další dva jsem viděla. Alenka byla na to, že je od mýho milovanýho Burtona dost zklamání. Terapie se mi líbila.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nemáš zač, rozhodně se podívej a vícekrát... :) Už mám doma i knížku půjčenou, takže se na ní docela těšim..

      Vymazat
  2. Atlas mraků jsem viděla s přítelem v kině a když se objevily závěrečné titulky, zírala jsem na plátno jako puk :D Čekala jsem, že tam budě něco jako rozuzlení, nebo nápis - BYLI JSTE NAPÁLENI :D Protože já jsem film vůbec nepochopila :D nepochopila jsem, co mělo být hlavním pojítkem nebo dějovou linií ... :D já prostě na takové složitě psycho filmy nejsem, prostě je nepochopím :) Na druhou stranu Alenku jsem viděla dokonce ve 3D a šla jsem na ní především proto, že tam hrál Johny Depp a Avril Lavinge na ni zpívala písničku :D Terapii láskou jsem taky viděla a musím říct, že se mi moc líbil, a ani jsem netušila, že je natočena podle knížky! :) Hned se po ní podívám :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý váš komentář... :)