čtvrtek 26. září 2013

Ovocné/sladké vůně

   Rozhodla jsem se pro Vás sepsat, které 2 ovocné/sladké spreje jsou moje nejoblíbenější. Když mám dobrou náladu nebo je nějaká příležitost a někam se jde, většinou se voním těmito dvěma. 
   První je Avon tělový sprej s vůní třešňového květu. Objednávala jsem si ho tuším ještě se šamponem nebo sprchovým gelem a tělovým krémem jako sadu. Už je to nějaký ten pátek a úplně si nepamatuji, kolik to celkem stálo. Ale podle oficiálních stránek Avonu stojí tělový sprej 149 Kč, takže cena je to dobrá. Škoda je, že sprej moc dlouho nevydrží, protože voní opravdu skvěle po třešňových květech.


   Druhý je Adidas fruity rhythm deodorant, takže ovocná vůně, která je cítit docela dlouho. Tenhle jsem myslím dostala nebo zabavila někomu z rodiny, hezky mi voněl a dotyčné myslím, že jen ležel v poličce. Takže válečná kořist, která už bohužel došla. Musím se po ní zase podívat v drogeriích, snad ji objevím.

Máte taky někdo rád sladké a ovocné vůně, kam a kdy je nosíte? 
Jane


1 komentář:

  1. Ten tělový sprej mám taky :) ze začátku mi voněl, jen po čase mi přišel strašně moc sladký a radši jsem ho dala sestře :D:D
    Růžová adidaska :D tu zbožňuju :D mám toaletku, parfém i deodorant a té vůně se nemůžu vůbec nabažit :D

    http://blogblondateholky.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý váš komentář... :)