pátek 25. dubna 2014

Sex ve městě

     Tak opět jsem dočetla jednu knihu z knihovničky, tentokrát je to Sex ve městě. Četla jsem ji cca 3 týdny když byl čas a hlavně nuda. Koupila jsem ji v levných knihách už celkem dávno, takže si už nepamatuji cenu. Seriál i filmy jsem už několikrát viděla a líbili se mi, tak jsem ji zkusila. 

Obálka 2. vydání
Kniha: Sex ve městě
Autorka: Candace Bushnellová
Počet stran: 303

Můj názor na knihu      Kniha je dělená do nazvaných kapitol a mnoha podkapitol. Děj knihy má společného se seriálem asi tak 3 %. Carrie a pan Božský řeší svůj vztah, který jim ke konci neklape. Carrie má kamarádky po celém New Yorku a zná se skoro s každým. 
     Je to napsané formou kratších podkapitol, ve kterých je příběh vždy nějakého páru, záznam z nějaké akce nebo ze života Carrie. Co, kde a kdo dělal, s kým se setkal, s kým byl v baru apod. 
     
Kniha mě prostě  vůbec nebavila, četla jsem ji protože jsem si ji chtěla dočíst. A když čtu knihu jenom kvůli tomu tak mě to moc nebaví. Takže fajn dočetla jsem ji, ale asi už nikdy víc. Opravdu jsem od toho čekala mnohem víc ! ! !
     Od této spisovatelky teď ještě čtu Dům na Páté avenue, zatím také nic moc, ale na cestu busem a na nudu se to dá. A ještě mám Džungli rtěnek, což je taky seriál, zatím jsem ji nezačala číst, ale asi začnu a uvidím jaký na ni budu mít názor. 



Jane

2 komentáře:

  1. Kniha byla opravdu strašná, měla jsem co dělat, abych ji dočetla. Dům na Páté Avenue mě docela bavil a Džungle byla nejlepší z jejích knih, ovšem seriál neznám. :)
    Beauty of pink

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Super, aspoň nejsem jediná kdo si to myslí. Tak to jsem na Džungli zvědavá, ze seriálu jsem viděla jen pár epizod, ale nebyl špatný. :)

      Vymazat

Děkuji za každý váš komentář... :)