pátek 30. května 2014

Knižní momenty I.

     Taky se vám stává, že si čtete a zároveň jdete a málem se přizabijete, jen aby jste mohli číst dál? Mně poslední dobou docela často... :D Nedávno jsem jela autobusem (dálkáčem), v autobuse horko a já si jak jinak než četla, když v tom vzhlédnu od knížky a já už jsem byla skoro doma. No nějak jsem asi vůbec nevnímala. Nic okolo nevnímám, prostě jsem fakt hodně začtená... Rozhodla jsem se, že občas vyfotím co čtu, jak čtu a s čim čtu... :)

Elizabeth z Pýchy a předsudku ♥ (NEJLEPŠÍ)
      No tak pro začátek, ještě jsem se pořád neprokousala Prázdným místem, po pravdě je to proto, protože ho nechávám doma a o víkendu na něj není většinou moc času. Tak aspoň čtu stylově, aneb se záložkou určenou pro tuhle knihu... 

J. K. Rowlingová
     Přečetla jsem si ukázku z knihy Jen jeden den a celkem mě navnadili, taky jsem o téhle knížce někde něco četla, tak se po ní možná podívám. 

PS: Dočetla jsem Džungli rtěnek, brzy bude recenze. :)

Co čtete vy?
Jane

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za každý váš komentář... :)