pátek 4. července 2014

Nákupy...

     Protože jsem o zkouškovém zvládla všechny zkoušky, ufff byla to opravdu dřina, musela jsem se nějak odměnit. No a protože jsem včera musela jít něco zařídit, prolezla jsem všechny knihkupectví a levné knihy co tu máme a pořádně nakupovala... 
     Koupila jsem toho celkem dost, 4 knihy a 3 záložky. 3 knihy jsem si koupila v Levných knihách, každá z nich stála jen 39 Kč a co jsem si koupila? Sérii Lovkyně snů viz odkaz, protože jsem v Levných knihách narazila ještě na krásné záložky za 1 Kč, musela jsem si hned koupit 3 a dorovnat účet na placení. A poslední dnešní úlovek, konečně mám první knihu od Nicholase Sparkse a to Poslední píseň, kterou jsem koupila v knihkupectví Orion. A protože jsem nenapravitelná, ještě jsem si na databázi knih objednala Milý Johne také od Nicholase Sparkse. :) Hrozně se na tyto knihy těším, ale momentálně mám v plánu číst dříve jiné jako např. Jen jeden den, kterého se nemůžu dočkat a Než jsem tě poznala nebo Hunger games...
     Někdy vám ty krásky třeba i vyfotím... :-P

Co vaše knihy na léto?
Jane

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za každý váš komentář... :)