pondělí 8. září 2014

Hledání Aljašky

     Po delší době jsem dočetla Hladání Aljašky a jak mě bavila/nebavila se tu můžete za chvíli dočíst, pokud budete chtít. :)


Obálka knihy

Kniha: Hledání Aljašky
Autor: John Green
Počet stran: 256

Můj názor na knihu: 
     Příběh začíná když Miles (Váleček) začne chodit na novou školu a bude bydlet na internátě. Jako spolubydlícího bude mít Chipa (Plukovníka), který zde už studuje delší dobu a zná to tam. Hned první den se Váleček seznámí s Aljaškou a ihned se mu zalíbí samozřejmě, jak jinak taky že? :D
     Kvůli svým novým kamarádům začne Váleček postupně kouřit a i pít. Je rád, že má konečně také kamarády, protože na minulé škole ho všichni přehlíželi. Také byl moc rád v přítomnosti Aljašky, která ale měla přítele Jakea. Vymýšleli spolu různé ptákoviny, chodili kouřit a pít, povídali si a to se Válečkovi moc líbilo. 
     Jednoho dne byli sami vzhůru, trochu pili, Aljaška vymyslela hru a díky tomu se es Válečkem nemalou chvíli líbali. I když oba věděli, že by neměli. Pak zavolal Jake a Aljaška si něco uvědomila a začala hysterčit. Poprosila Plukovníka a Válečka, ať zabaví ředitele, aby v noci mohla odjet nenápadně pryč. 
     Ráno za kluky přijde ředitel a řekne jim, ať se dostaví jako všichni ostatní do tělocvičny, a potom všem sdělí špatnou zprávu. Aljaška jak rychle pospíchala a byla také opilá, narazila do policejního auta a na místě umřela. 
     Pak se všichni společně snažili přijít na to, co se ten večer stalo, proč Aljaška nabourala, proč jela pryč ze školy a proč byla tak rozčilená. Váleček to furt nechápe, proč se to stalo atd. 
     Ke konci roku se rozhodnout uspořádat fór, který kdysi vymyslela Aljaška. Pozvou do školy striptéra, aby jako přednášel o sexualitě a nakonec se svlékne... :D 
     A to je pak tak nějak konec knihy.

     Od knihy jsem měla asi moc velké očekávání, sice je to první kniha od Greena, kterou kdy napsal. Hrozně mě to zklamalo, nevím proč. Četla jsem to dlouho a nebavilo mě to. :( Opravdu velké zklamání to pro mě bylo! Ale vím, že hodně lidem se to líbilo. Ještě si rozmyslím, jestli půjdu na film, až bude v kině. Knihu jsem si naštěstí nekoupila, jen půjčila v knihovně, takže jsem ráda, že jsem za to neutratila zbytečně peníze. :)


Jane

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za každý váš komentář... :)