pátek 3. října 2014

Filmy říjen

     Po delší době jsem se zase více dívala na filmy, protože jsem byla hlavně nastydlá, tak toho nešlo moc dělat. A sáhla jsem po třech filmech. 


Stoletý stařík, který vylezl z okna a zmizel
     Tenhle film i kniha jsou velkými favority všude, kam se podíváte. Tak jsem si řekla, proč se na to také nepodívat a zkusila jsem to. O čem to je? Jak už asi vypovídá z názvu o staříkovi, který na své narozeniny, vylezl z okna, šel na nádraží a za peníze co měl, jel někam vlakem. Na tom nádraží mu jeden kluk dal do ruky kufr, ať ho nepouští. A protože stařík je trochu mimo, tak si ho vezme do vlaku a odjede i s tím kufrem. :D Potom ho kvůli tomu kufru hledají, protože v něm je 50 miliónů. S kamarádí se s několika lidmi, ty co je pronásledují zabijí a nakonec si odjedou myslím na Bali na dovolenou. Po celý film, ještě vypráví co zažil za svůj život, že spolupracoval se Stalinem, měl za kamaráda bratra Alberta Einsteina apod... 
     Film mě moc nezaujal, moc vyprávění do minulosti, ale věřím, že nějakým starším generacím by se mohl hodně líbit, na mě tam prostě byli moc starý. :D



Dlouhá cesta dolů
     Opět film, který je i v knižní podobě. Film ve kterém hraje Pierse Brosnan, Aaron Paul, Imogen Poots, Toni Collette a další. Na tenhle film jsem se celkem těšila, původně jsem měla v plánu i kino, ale to mi nějak poslední dobou vůbec nevychází. Film je o 4 lidech, kteří se na Silvestra náhodou sejdou na střeše jednoho domu s tím, že chtějí spáchat všichni sebevraždu. Tam si slíbí, že zůstanou na živu do Sv. Valentýna. Během té doby se stanou populární v tv, novinách a odjedou na dovolenou, kde se všichni celkem sblíží. JJ se pokusí zabít na Valentýna, ale ostatní mu v tom stihnou zabránit. A nakonec JJ začne randit s Jess. 
     Film se mi celkem líbil, jako oddechový film při nachlazení super. :) Aaron Paul je super herec, s Imogen Poots hráli už v Need for speed, který jsem také viděla. 


10 pravidel jak sbalit holku
     A po delší době, také jeden český film a také se mi naštěstí moc líbil. Hraje tam Matouš Ruml a Petr Buchta a mnohooo dalších herců. Matouše Rumla jsem si v poslední době hodně oblíbila, protože začal hrát v Ulici, ale hlavně po té, co jsem před cca 2 roky viděla Matouše v divadle v Ostře sledovaných vlacích. Film je o Markovi, který nemá štěstí v lásce a nyní se mu zalíbila jedna slovenská dívka. Ale není schopný se s ní seznámit. Jeho trošku podivní kamarádi už se na to nemohou dívat, tak zavolají jeho otci, který se v tom vyzná, aby mu pomohl. Postupně se k té dívce dostává, až i ona pozná, že ho má ráda. Ale pak uvidí jeho pravidla, když ho navštíví doma. Nakonec se stejně dají dohromady. 
     Tenhle film se mi opravdu moc líbit, takže mohu vřele doporučit. :)


Viděl jste někdo něco??? 
Jane

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za každý váš komentář... :)