úterý 9. prosince 2014

Knihy v angličtině

     Už dlouho přemýšlím nad tím, že bych si přečetla nějakou knihu v angličtině, ale pořád si nemůžu žádnou pořádně vybrat. Mám několik knih, které by se na to hodily. Ale . . .

     Dokážu tu knihu s mojí angličtinou vůbec přelouskat? Mám si vybrat knihu, kterou jsem už četla v češtině nebo raději něco úplně jiného, co vůbec neznám? To je jedna z otázek, které si tu pokládám...
     Mám si tu knihu koupit v českém knihkupectví jako je Palác knih Neoluxor, kde mají hodně anglických knih nebo radši z nějakého eshopu, jako je bookdepository.com a nechat si to poslat domů poštou? Nebo si to mám raději najít jako e-knihu a neutrácet za to tolik peněz, když ani nevím, jestli to dočtu a hlavně jestli tomu budu rozumět... 

     Líbili by se mi nějaké další knihy například od Johna Greena, Eleanor and Park nebo Fangirl od Rainbow Rowell, nebo jsem přemýšlela nad Wonder (Neobyčejný kluk) od R. J. Palacia. A taky jsem myslela na Pýchu a předsudek od Jane Austen, protože tu znám moc dobře... Nějaká doporučení?

Čtete anglicky a jde vám to???
Jane

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za každý váš komentář... :)