neděle 4. října 2015

Díky za vzpomínky

     Tentokrát jsem dočetla už druhou knihu od Cecelie Ahernové a tentokrát Díky za vzpomínky. Knihu jsem četla celkem dlouho, protože jsem poslední dobou neměla moc náladu na čtení a ani čas. 

Obálka knihy

Kniha: Díky za vzpomínky
Autorka: Cecelia Ahernová
Počet stran: 340

Můj názor na knihu:
     Kniha je o Joyce, která na začátku knihy potratí, kvůli pádu ze schodů a o Justinovi, který učí na Dublinské univerzitě. Joyce s manželem Conorem už nejsou moc šťastní, dlouho se snažili o dítě a když to konečně vyšlo, tak o něj bohužel přišla. Při této nehodě se stala jedna událost, která Joyce i Justinovi změnila život. Joyce byla darována Justinova krev (nebo jen nějaká její část) a díky tomu Joyce zažívala deja vu a znala jazyky a věci co znal on. 
     Po propuštění z nemocnice se často potkali nebo byli náhodou na stejném místě, ale neviděli se. Začali se zajímat oba o toho druhého, Joyce viděla i Justinovu minulost, jeho otce, dceru apod.
     Když zjistila, že by Justin byl rád za vděčnost za záchranu života, začala mu posílat různé dárky, soukromého řidiče atd. Justin se cítil dobře, ale zároveň chtěl vědět, kdo je ten tajný ctitel. Když mu Joyce poslala lístky do divadla, jeden jí nechal a chtěl, ať jde s ním ona. Den před tím se Justin a Joyce potkali v obchodě a dohodli se na večeři v ten samí čas jako mělo být divadlo. Justin nevěděl, že Joyce je ona tajná ctitelka. Nakonec se každý dostavil jinam a čekali tam na sebe. Když se pak potkali Joyce se to vše snažila Justinovi vysvětlit, ale on to nechtěl pochopit.
     Po několika týdnech se Justin zjevil u Joyce doma a všechno si vyříkali a dali se dohromady. :)

     Kniha se mi sice líbila, ale něco tomu chybělo, dříve jsem četla PS: Miluju Tě a ta se mi líbila mnohem více. V budoucnu plánuji asi S láskou, Rosie a možná i další knihy, tak uvidím, která z těchto knih u mě bude ta nejoblíbenější.

Četl jste někdo, líbila se? 
Jane

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za každý váš komentář... :)