pondělí 3. října 2016

Nanejvýš čtyři hodiny spánku

     Před nějakou dobou jsem dočetla další knihu, tentokrát pro mne nezvyklým tématem aneb o těhotenství. :D Jak se ke mě zrovna tahle kniha dostala? :D Vyhrála jsem na jednom eshopu pokaz na knihy do 500 Kč a nějak jsem si tam nemohla moc vybrat, tak proto ji mám... :D A teď už vzhůru na recenzi.

Obálka knihy

Kniha: Nanejvýš čtyři hodiny spánku
Autor: Marlene Schiappa
Počet stran: 245

Můj názor na knihu:
     Kniha je o 2 ženách, kterým je okolo třicítky, na střední škole bývaly nejlepší kamarádky, ale pak se něco stalo a přestaly se vídat... 
     Morgan je v práci úspěšná a čeká ji brzy povýšení na mnohem lepší pozici a nemůže se toho dočkat. Je trochu workoholik a nemá moc času na nic jiného kromě práce. Má úžasného přítele, který je také úspěšný a bydlí v Paříži. Emílie je máma 2 dětí na mateřské dovolené, s manželem je to čím dál tím horší a bydlí na předměstí Paříže. 
     Díky sociální síti se znovu dají dohromady a začnou si psát a vídat se. Morgan pak zjistí, že je těhotná má z toho sice radost, ale bojí se, co tomu řeknou v práci. Snad ji i tak povýší a ona bude moci být jak matkou, tak zaměstnankyní. S těhotenstvím souvisí i další věci, jako je nevolnost, výběr vhodné porodnice, zařízení místa v jeslích, až zase začně po porodu pracovat atd. Emílie se ve své situaci doma s dětmi a nezaměstnaným manželem necítí dobře, proto si snaží shánět práci, kterou by mohla a zvládla dělat. Zvažuje také rozvod, manžel už ji nepřitahuje a občas ji hodně rozčiluje. Postupem času si najde milence, se kterým se cítí moc dobře. 
     Morgan pomáhá Emílii najít práci a opačně Emílie radí Morgan s těhotenskými věcmi. Ke konci knihy se také dozvíme, proč se tehdy dávno přestaly kamarádit a co k tomu všemu vedlo. 
     Emílie se nakonec rozvede, přestěhuje se do Paříže i s dětmi, s milencem se také rozešla. A Morgan porodila krásnou holčičku za trochu hektické situace a nakonec se rozhodla, že je pro ni důležitější mateřství než kariéra v práci. :) 

       Kniha se mi líbila, i když to nebyl zcela můj šálek kávy. :D Příběh byl celkem zajímavý, jen mi v něm občas něco málo vadilo. Určitě je toto super kniha pro budoucí či čerstvé maminky, které potřebují trochu času na sebe a chvilku na čtení. :) 

Četl jste někdo? 
Jane 

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za každý váš komentář... :)