úterý 8. listopadu 2016

Ostrov lhářů

     Po měsíci bez článku, se opět hlásím zpět v aktivním režimu a uvidíme jak dlouho to zvládnu... Je toho teď strašně moc, stále čtu (chybí tu recenze na 2 knihy), mám novou (první) práci a nebydlím u rodičů. Tak se vrhneme na recenzi? No možná bude trochu kratší (tentokrát)... 
Obálka knihy

Kniha: Ostrov lhářů
Autor: E. Lockhart
Počet stran: 264

Můj názor na knihu: 
      Kniha je o jedné vážené rodině Sinclairových, která se skládá ze 3 rodin. Candace je nejstarší vnučkou pana Sinclaira. Pak jsou tu další děti a jejich rodiče, kteří se prolínají celou knihou. Candace trpí těžkými bolestmi hlavy a nepamatuje si, co se stalo ten den, kdy to všechno začalo. Pamatuje si skoro celé léto, když se zamilovala do Gata a jak jsi všichni užívali letní prázdniny na jejich ostově.
     Po 2 letech se vrací na léto opět na ostrov, mrzí ji, že za celou tu dobu jí nikdo, ani Gat nenapsali, nestavili se za ní doma atd. Na ostrově je to tentokrát jiné, všichni jsou smutnější, dědečkův dům je celý nový. Její přátelé (Gat a ostatní) se všem dospělým straní a nechtějí se s nimi moc bavit. 
     Postupem času se dozvídá Candace další události a věci z tohoto léta, také ji něco přijde divné i nyní. No a ke konci knihy se dozvíme, že vlastně celá parta naplánovala podpálení dědečkova baráku před 2 roky. A všichni ostatní, kromě Candace tam uhořeli. Ona to natolik vytěsnila, nebo spíše asi šokem zapomněla, že až do této doby to nevěděla. Ale s partou mluvila atd., protože si je představovalo asi její podvědomí.

     Tato kniha mě moc nenadchnula, po pravdě řečeno musela jsem se do ní docela dost nutit, abych četla dál a dočetla ji. Ano příběh sice dost zajímavý, ale podle mě divně napsaný, opravdu to mohlo být lepší. A nebo hold takovéto příběhy nejsou moc pro mě.
Četl jste někdo tuto knihu?
Jane

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za každý váš komentář... :)