čtvrtek 15. srpna 2013

Beauty krabičky a já I.

Začátkem pár slov
   Květen byl pro mě průlomový v těchto beauty krabičkách, objednala jsem si jak Senzabox tak Ladybox a v červnu jen Ladybox... Jak jsem se k nim dostala a proč jsem si je koupila? Jednoduchá otázka, našla jsem na ně recenze na pár oblíbených blozích. A po těch ,,pár‘‘ přečtených článcích a po lákačce od samotných boxů jsem se rozhodla, že to zkusím a objednala jsem si tedy oba dva v květnu... Abych měla co srovnávat. 
   A co jsem v nich našla? Napadlo mě, že se s vámi podělím a napíšu vám, co jsem dostala, co mě zaujalo a co ne... A také nějaké mé postřehy..
   Co mají tyto 3 krabičky společného? Všechny jsou růžové, ale neříkám, že je to špatná barva, ale proč pořád jen růžová? Vím, že dříve byly u Senzaboxu i jiné barvy. Obě krabičky se rozjely loni na podzim. Obě stály okolo 300 Kč plus poštovné a dobírka (takže cca 350 Kč), jsou různé druhy plateb a doručení, podle toho jak si to sami zvolíte.
   Od července se tyto dvě nejvíce známé krabičky u nás spojily a nyní vychází jen jedna pod názvem Ladybox s původním logem Senzaboxu. Mně osobně se tedy více líbilo logo dřívějšího Ladyboxu.

Ladybox 05/2013
   Obsahoval 2 plná balení, 3 cestovní balení a 3 vzorky... První dojem z krabičky byl překvapující, tolik věcí jsem nečekala a ještě to tak hezky vonělo. :)
Takže začala bych asi tím co se mi líbilo a z čeho jsem byla nadšená. Tak určitě jsem si nejvíce zamilovala Palmer’s pleťové mléko z kakaového másla, které voní nádherně čokoládově (+ také vzorek zpevňujícího másla). Šetřila jsem si ho, ale už je skoro vypotřebovaný, takže se asi v nejbližší době podívám po plném balení (250 ml stojí 145 Kč). Jako další určitě Lee Stafford suchý šampon, dlouho jsem všude pokukovala po různých drogerkových a nakonec se ke mně dostal prostřednictvím Ladyboxu kvalitnější. Potom určitě potěšila La Chevre maska pro mastnou pleť (plné balení), přiznám se, že zatím nebyla moc příležitost (nebo čas), abych ji pořádně vyzkoušela. Marvis pasta, je šikovně malinká a vejde se všude, proto bude na cestování skvělá a hlavně je trochu jiná cenová kategorie.
   Zklamáním pro mě bylo, když mi přišly Lambre tekuté oční stíny v růžové barvě (plné balení), když jsem si zvolila fialovou přímo na webu, ale i tak si myslím, že je snad někdy využiji. A pokud dlouhou dobu ne, tak možná někdy poputují k někomu dalšímu. Duck Island sprchový gel je bez vůně, možná ho použiji jako pěnu do vany. Iven Cosmetics kolagen pro mně totálně nepoužitelný, podle mě je to k ničemu... 
   Tuhle krabičku bych tedy ohodnotila jako velmi povedenou, protože už jen cena 2 plných produktů překračuje cenu boxu a hlavně je tam skvělé Palmer‘s... :)

   Někdy příště Senzabox 05/2013, Ladybox 06/2013... 

   Co vy a Ladybox x Senzabox? Objednali jste si už nějaký nebo přímo tenhle? 
Jane

1 komentář:

  1. K článku - byly tam nějaké chyby, ale ty dělá někdy každý z nás. ;) Trochu mi tu chybí fotky...
    K Ladyboxu - dnes jsem si objednala svou první krabičku a moc se na ni těším. Doufám, že nezklame. :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý váš komentář... :)