sobota 17. srpna 2013

Beauty krabičky a já II.

Senzabox 05/2013
   Jako druhou krabičku jsem si objednala Senzabox v květnu. Ten mě tedy hned jak jsem ho otevřela zklamal. Krabička růžová, jo dobrý proč ne. Jsem dalo by se říct posedlá krabičkami, mám jich prostě MOC... Takovéhle krabičky využiji prostě vždycky.
   A co vše zde tedy bylo? 6 věcí, 3 plné produkty a 3 vzorky. Opět začnu tím, co se mi líbilo, tentokrát toho není tolik. Určitě to byl Lak na nehty Colorama od Maybelline, barva 67 (fialová) mi udělala radost a laků není nikdy dost. A druhá věc, která mě potěšila byli Oční stíny Yves Rocher, barva 42 (opět fialová a já fialovou můžu)... Takže za mě pouze dvě věci, které se mi opravdu líbili a oba plné produkty.
   Dalším plným produktem, i když ne úplně úžasným podle mě, byl Enja zpevňující sprchový gel od Dermacolu (který je i v každé drogerii). No je sice ve fialovém balení, ale na účinek moc nevěřím. Ale sprchový gel se využije vždycky, takže zatím čeká na svůj čas ve skříňce. A teď k těm vzorkům. Saloos rakytníkový balzám, občas jsem po nich pokukovala v drogerii, ale zatím jsem se k nim nedostala. Když se ke mně dostal vzorek, byla jsem sice docela ráda, ale pak se dostavilo trochu zklamání. Možná kdyby byla jiná varianta, ale určitě ho využiji. Měl by mít hojivé účinky, tak ho občas někam napatlám. Další dvě věci Make up Pure Light od Yves Rocher a Rtěnka od Make Up For Ever pro mě byli zklamání, make up skoro nenosím, takže vzorek celkem k ničemu a rudou rtěnku jsem na sobě měla jednou a stačilo mi to! (Třeba se někdy někde tyhle dvě věci ještě objeví, kdo ví.) 
   Jak bych tedy tento box zhodnotila? No nejspíš opravdu dost špatně, sice využiji 4 ze 6 produktů, ale jen 2 se mi opravdu líbili. A bohužel to jsou malé produkty, které dohromady stojí jen 205 Kč. 

   Tak teď bych se pokusila srovnat 2 květnové boxy. Ladybox 05/2013 byl více nadupaný, více věcí a více všeho. Senzabox měl na pohled jedinou velkou věc a to sprchový gel. Ladybox měl více pečující kosmetiky a Senzabox dekorativní kosmetiky. Box se mi více vyplatil cenou i obsahem u Ladyboxu, o tom není žádných pochyb. Za mě tedy jednoznačně vyhrává LADYBOX!!!

   Ráda bych přidala i fotky, ale mám to všechno všude možně, tak budou tyto 3 články bohužel bez fotografií. 

   Příště Ladybox 06/2013...
Doufám, že se vám líbila moje recenze květnového Senzaboxu i srovnání obou boxů.
Jane

1 komentář:

  1. Sice fotečky by k tomu byly lepší ale i tak jsi to hezky z recenzovala :))

    jinak jsem se přidala do pravidelného čtenáře, tak bych byla ráda kdyby ses ke mě :))

    http://blogblondateholky.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý váš komentář... :)