pondělí 28. října 2013

Září a ladybox

   Tak jsem to v září nevydržela a po sloučení boxů jsem si objednala až zářijový, tak trochu za odměnu a nebo za trest??? To kdybych věděla... Nalákali mě z emailů, že tam bude kosmetika MUA (Make Up Academy), o které jsem už něco četla. A také lákali na 5 plných produktů a dárek navíc. No a když si to rozpočítáte, tak by měl jeden produkt vyjít na cca 50 Kč. Takže bylo jasno! Později lákali ještě víc, takže každý věděl, co vše tam bude. To nebylo sice úplně super, chtěla jsem se těšit na překvapení... 
   Později se objevil problém s dodáním zásadního produktu/produktů do krabičky, takže se expedice opět trochu posunula. Krabičky měly přijít 24.9., někomu dorazili 27.9. a někomu jako třeba mně až 30.9. Ale protože jsem zrovna už byla ve škole, rozbalila jsem si krabičku až 3.10.!!! Ano trochu mě to naštvalo, protože jsem se celý týden nemohla dívat na žádný jiný blog, vysoká šance, že tam bude recenze na krabičku.
   Tak tady to je, celková cena boxu jen plných produktů (kromě cestovního balení Palmer's) je 950 Kč!!! To je dost nemyslíte? Z toho jsou tedy 4 produkty od MUA a celkem 6 plných balení + Palmer's... 
Dopis
   Když jsem konečně otevřela box byla jsem překvapená, jak je plný. Po podrobnějším zkoumání moje nadšení trochu opadlo. Proč??? Čtěte dál... 
Zářijový Ladybox
   Na první pohled mě upoutala asi Zubní pasta Colgate Max White One Luminous, její jasně červený obal nešlo přehlédnout. A zrovna tenhle produkt byl přidán jako bonus, momentálně prý novinka na trhu pro bělejší zuby. Pasta se hodí vždycky a v plném balení určitě. 
   Jako další určitě Palmer's tělové mléko a proč? Jak už jsem psala tady, už mi docházelo, takže jsem byla nadšená, že zatím nemusím kupovat nové plné balení. Tohle bylo opět cestovní balení, ale to nevadí.
   Pak mě zaujalo asi druhé největší balení a to Dermacol odličovací a čistící pleťová voda. Sice se moc nelíčím, ale tak uvidíme, jestli jí zužitkuji nebo pošlu dál. Spíše to druhé.
   A ku podivu jsem se až poté zaměřila na MUA kosmetiku. Jako první na Oční stíny v hnědé barvě. Docela dlouho už jsem uvažovala, že si nějaké hnědé stíny pořídím a konečně se mi to splnilo. Uvidím, jestli se s nimi dokáži nalíčit a jestli budou vypadat dobře. 
   Gelové oční linky, Podkladová báze (která byla personalizovaná) a Fix na rty v barvě Kissilicious. Linky jsem si v životě neudělala, protože se toho asi bojím a hlavně to neumím. Já vím, je to o zvyku, ale na to bych neměla nervy. Ještě si rozmyslím, zda zavrhnu linky hned a nebo je aspoň zkusím vyzkoušet. Podkladovou bázi nepoužívám, protože se skoro nelíčím. A na rty nemám potřebu kreslit fixem, protože si vystačím s balzámy na rty všeho druhu a barev. 
   Ještě bych dodala pár slov ke krabičce jako takové. Ta větší část krabičky je úžasná, nemůžu se na ní vynadívat ještě teď, ale co má znamenat to víčko? Ze shora natisknuté datum 24.9. (když přišla pozdě) a značka firmy MUA a ze vnitřku natisknuté další produkty MUA. Kdyby bylo víčko jen se stejným motivem jako na krabičce a plus samozřejmě logo Ladyboxu, zamilovala bych si celou papírovou krabičku. Chybami se Ladybox učí, nebo v to spíš aspoň doufám. (I když zpoždění měla už po několikáté!!!)

   Koupili jste si ji někdo? Nebo nynější říjnovou? Mě tentokrát na mýtickou krabičku nenalákali a jsem docela ráda, nebyla bych z ní úplně nadšená.
Jane

2 komentáře:

  1. Nekoupila a nemam v plánu kupovat vůbec nikdy :-D Přijde mi to zbytečný, protože by se mi akorát hromadila kosmetika, o kterou v podstatě ani nestojim...jsem holt asi trochu rebel :-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Velká rebelka jsi.. :D
      Já se pokouším vyměňovat, když se mi něco úplně nezamlouvá... Teď jsem si taky nařídila pauzu, abych neutrácela a taky už toho mám doma celkem dost.. :D Takže když něco bude přebývat, tak třeba budu mít i pro někoho dárek k Vánocům...

      Vymazat

Děkuji za každý váš komentář... :)